היי בננות,
מקווה שעובר עליכם שבוע נפלא וקליל. הפעם החלטתי לתת דגש למוצר שכולנו אוהבות ולא נוותר עליו לעולם וזהו קרם הידיים! 

קרמי הידיים קיום מגיעים בכל הצורות והגוונים והסוגים, ריכזתי לכן כאן כמה קרמי ידיים שהשתמשתי בהם וכמובן מה חשבתי על כל אחד ואחד מהם...
שתהיה לכן קריאה נעימה וכיפית ואל תשכחו להשאיר תגובה או סתם לקפוץ להגיד שלום וכמובן שאשמח אם תירשמו אליי גם דרך מערכת גוגל (מצד ימין באמצע) על מנת שתוכלו לקבל עדכונים על הבלוג בצורה ישירה

קריאה נעימה
XOXO

מרינה  :) 





BODY SHOP- קרם ידיים בריח Nature

קרם הידיים הזה היה במשך תקופה מאוד ארוכה אחד האהובים עליי, וזה עד שפגשתי קרם ידיים חדש שיסוקר בהמשך הפוסט.
החברה טוענת כי הוא מועשר בקמומילה ומליסה, עם תוספות של ויטמין B5 וויטמין E...
אותי אישית קנה הריח..ריח משגע של פרחים עדינים...
פלוס נוסף כמובן זה העובדה כי החברה אינה מנסה את מוצרייה על בעלי חיים

החיסרון היחיד שלו זה מהירות הספיגה שלו והעובדה שהוא קצת יותר  מידי שומני בשבילי
כאשר הייתי שמה אותו באופן קבוע העט היה מחליק לי ולא היה נוח וההקלדה עם ידיים קצת שומניות לא הכי כיפית, אבל הריח פשוט משגע שזה פשוט לא הפריע לי, מזל שיש הפסקות בין ההרצאות במכללה :)
הוא נעים ומתאים לבנות שסובלות מיובש בידיים, לכן אני בטוחה שבימי החורף הקשים הוא יהיה טוב לי...



SPRING-קרם ידיים בריח קשמיר ווד 

את קרם הידיים הזה אמא שלי קיבלה בתוך מארז מתנה של קרם ידיים, קרם גוף וספריי גוף.
אמא שלי לא נוטה להשתמש בקרמיי ידיים והעבירה לי את המארז כולו :) 
 לאחר שעשיתי קצת שיעורי בית גיליתי ש- SPRING זוהי חברה ישראלית הנמכרת גם בחו"ל.
בארץ תוכלו למצוא אותה בחנויות הפארם, גולף אנד קו אפריל, ביתילי וכדומה...(רשימה של נקודות מכירה).

מגוון הקרמים שלהם מועשרים בשמנים ארומטיים וכמו כן אינם מנוסים על בעלי חיים. 
הפתק מאחורה של המרכיבים בצבע שקוף עם כיתוב לבן ולכן קשה מאוד לראות את הסימן של הארנב, אבל הוא נמצא שם

לפני מארז החג הזה לא הכרתי את החברה הזו ודווקא הופתעתי לטובה, הריח ממש טוב וזה גם מה שמשך אותי אליו,
לקשמיר ווד יש ריח אלוני- עצי, פרשי..ריח שונה ממה שקיים בשוק
באתר החברה ניתן לראות את סדרת הריחות שלהם שמחולקים לפי מצבי רוח וכל ריח שייך לסוג מצב רוח שונה שהוא משרה, רעיון ממש חמוד לדעתי

הקרם עצמו סמיך יותר ומתאים לבנות בעלות עור ידיים יבש, לוקח לו ממש הרבה זמן להיספג בצורה מלאה.
אבל הריח שווה את זה, אני מבינה שאתן מנחשות שהריח בסופו של דבר קונה אותי :) 






קרם ידיים של SABON בריח של לבנדר-תפוח

לא יודעת למה אבל מוצרים של סבון הכרתי רק לאחרונה, הכרתי את החנות ואת המותג אבל להיכנס ולקנות, משום מה אף פעם לא עשיתי. חברה טובה שלי נתנה לי להשתמש בקרם ידיים שלה והתאהבתי פשוט, ולכן רכשתי לי אחד גם! 

קרם הידיים מכיל חמאת שיאה ואלוורה, יש לו ריח משגע של לבנדר-תפוח. אני לא נוטה לאהוב ריחות של לבנדר אבל הריח כאן פשוט קנה אותי...
כשרק פתחתי את השפורפרת נפל עלי הריח של התפוח, ריח פרשי כזה עם תווים עדינים של לבנדר אבל לאחר שמרחתי אותו על הידיים הריח של הלבנדר פתאום הפך לדומיננטי יותר והריח של התפוח עידן אותו
המרקם של הקרם יותר מיימי ומרגישים את זה ולא שמן כמו שני האחרים והספיגה היא מהירה יותר אבל בו זמנית עדיין משאירה לחות קלה על הידיים
קרם הידיים הזה מתאים יותר לבנות שלא סובלות מיובש רציני בידיים..
פלוסים נוספים הוא כי אין בו פארבנים ואין בו שמן מינרלי שאינם בריאים לשימוש

פחות התלהבתי מהאריזה...
אריזת אלומיניום שהרבה פחות נוחה לשימוש במיוחד כשיגיע סוף המוצר ואני יודעת שזה יהפוך למלחמה בשביל להוציא ממנו את שארית החומר.



קרם ידיים מזין, לעור רגיל- Crema

קרם לידיים של קרמה, לעור רגיל. מבחינת הריח, יש לו ריח פשוט של קרם, מהגיזרה הזו לא התלהבתי במיוחד, אבל מבחינת הספיגה אני יותר מרוצה ממנו.
המרקם שלו פחות שמן אבל לא מיימי מידי, והספיגה שלו מהירה יותר משני הקרמים הראשונים ( spring ו-body shop), אבל הוא משאיר את הידיים לחותיות ולא שמנוניות מידי.
כמו כן פלוס נוסף לזכותו הוא כי חברת קרמה אינה מנסה את מוצרייה על בעלי חיים שזהו יתרון מבחינתי.
בעיקרון זהו מוצר טוב וכל מי שמחפשת קרם ידיים לא במחיר מופקע מידי ולשימוש יומיומי הוא מתאים
אני פחות התלהבתי ממנו כי אני לא אוהבת ריח של קרם



אז עד כאן להיום, מקווה שהייתה לכם קריאה נעימה, אז איזה קרם ידיים אתן הכי אוהבות או הכי מתחברות אליו?
אשמח לשמוע על כל הערה/ הארה או שסתם תקפצו להגיד שלום!
אני ממש נהנת מהתגובות שלכן! :)
עד לפעם הבאה...

XOXO
מרינה