אם תזרקו אותי על אי בודד, ותתנו לי מוצר איפור אחד לקחת איתי- מסקרה תהיה המוצר הזה! מוצר כל כך פשוט שעושה פעולה כל כך פשוטה, ומוסיף כל כך המון. המסקרה תעיר אותך אם את נראת עייפה, תסגנן את המראה ותיסגור אותו. המון פעמים אין צורך בשום דבר אחר. בפוסט הזה אני אדבר איתכם על כמה מסקרות שפגשתי במהלך התקופה האחרונה. דבר חשוב שאני רוצה לציין שאפילו שמסקרות מעוצבות לתת אפקט מסויים, צורת הריסים שלכם וגודלן נכללות ולכן יכול לצאת מצב ששתי בנות יכולות לשים את אותה המסקרה אבל התוצאה תהיה שונה קצת , גם מבחינת הצורה שבה שמים וגם בגלל דבר גנטי - לכולנו יש צורה שונה של ריסים.




__________________________________________________________




 נתחיל בחברה ששיגעה את כולם- essence. אחת המסקרות המפורסמות של אסנס, סקרתי אותה בעבר - לינק, והיא I <3 EXTREME - crazy volume mascara. אריזה ורוד פוקסיה, מפלסטיק. המברשת סיליקונית, עם סיבים קטנים. הפורמולה של המסקרה נהדרת ואני חייבת לציין שהיא אחת הנהדרת מבחינתי. רוב המסקרות נוטות להתפורר עלי בשלב כולשהי של היום אבל היא מחזיקה מעמד בצורה מעולה. היא מביאה נפח לריסים ונותנת אפקט מהמם של wow.

________________________________________________________






 כאשר פתחתי את המסקרה הזו בפעם הראשונה קצת לא ידעתי איך להתחיל להשתמש בה. איך שניתן לראות בתמונה, יש לה ידית מעוגלת, שזה כנראה נוח לבנות שיש להם ריסים קטנות. אני קבלתי את הריסים של אבא שלי וטפו טפו טפו, שימשיכו להיות כאלו. למרות הצורה של המברשת היא נוחה מאוד לשימוש כי ניתן להשתמש בכל צד של המברשת לפי הצורך ופשוט לשחק איתה תוך כדי השימוש. המסקרה מחזיקה את הריסים בצורה מעולה ואני ממש אוהבת אותה אבל יש לה חיסרון אחד, לפחות בשבילי, והיא שהיא מתפוררת לאחר כמה שעות טובות איתה. לא מדובר בפירורים בכמות דרסטית אבל עדיין פירורים שזה ממש מציק ומגרד לי את העין. המסקרה לא עמידה במים אבל אני אוהבת  מאוד את התוצאה ולכן זה נסבל עבורי.

________________________________________________________


המסקרה הבאה שאדבר איתכם עלייה היא מסקרה עמידה במים של חברת בורז'וואה, והיא Mascara waterproof twist up the volume. את המסקרה הזו כבר סקרתי בעבר - לינק . זו מסקרה עמידה במים, כאשר למברשת יש שני מצבים:

השלב הראשון: מאריך ומפריד




השלב השני: מעניק נפח



אחד היתרונות במסקרה הזו היא שהיא עמידה למים וזה מעולה לימים הגשומים או לחתונות, למי מכן שלא אוהבת את המסקרות העמידות במים, ניתן לרכוש את אחותה עם הפקק הלבן. אני חייבת לציין שבכמה האירועים האחרונים שהיו לי השתמשתי בה והיא פשוט העניקה מראה ממש יפה ללוק שלי וכאילו נתנה את הטץ הסופי לאיפור עיניים שלי, למרות שיש מסקרות טובות יותר מבחינת נפח, היא כאילו עשתה משהו לריסים שלי שממש אהבתי. 
החיסרון שלה למרבה הצער הוא גם היתרון, זה סיוט להוריד אותה לאחר מכן. משהו שלמדתי איתה הוא שלפני שאתן מתחילות להוריד איפור עם מסיר איפור, עדיף להרטיב קצת את הריסים במים, זה מקל בתהליך ההורדה שלה. מבחינת הפורמולה היו לי איתה יחסי שנאה אהבה, אהבתי את האפקט ואת השימוש והכל, אבל הפורמולה שלה קצת יבשה לי מידי, ולכן כאשר אני מניחה אותה, אני נוטה לשים כמה שכבות ממנה.  

__________________________________________________________




המסקרה הבאה שייכת לאייל מקיאג', אני חייבת לציין שלמרות שאני משתמשת במגוון רחב מהמוצרים שלהם, משום מה אף פעם לא ניסיתי את המסקרות שלהם. אחותי  קבלה במתנה 3 מוצרים ששייכים לאייל מקיאג' והכל עבר אליי- כולל המסקרה הזו. ממני לא תשמעו תלונות! מבחינתי זו הייתה הזדמנות מעולה להתנסות סוף סוף במסקרה שלהם. היא מעולה לשימוש יום יומי, מאריכה, מפרידה. המברשת הזו ממש קטנה ואפשר בעזרתה להגיע לכל הריסים, ולכן בנות שרוצות מראה יומיומי וזקוקות למברשת קטנה זו תהיה מסקרה טובה עבורם. האריזה שלה שחורה וקלאסית.  החיסרון שלה מגיע מהיתרון שלה, והוא העובדה שבגלל שהמברשת מאוד קטנה, ובגלל שאני אוהבת ריסים יחסית דרמטיות ( עד כמה שאפשר), נאלצתי לשים  הרבה מאוד שכבות כדי שיראו אותה. מבחינת עמידות, היא מעולה, התמונה הזו צולמה לאחר יום עבודה ארוך במיוחד ואין אפילו פירור אחד.

________________________________________________________





על המסקרה הבאה שמעתן כבר יחסית הרבה, בין אם זה בקבוצות האיפור השונות או בפוסטים אחרים של חברותיי לבלוגוספירה, והיא ה- MEGA VOLUME miss manga של L'OREAL*. אהבתי את האריזה, היא שיקית וצעירה. כמו במסקרה של מייבלין המברשת היא שונה מהמברשת הסטנדרטית. המברשת שלה מתחילה עבה ונהיית מאוד צרה. אהבתי את זה שהיא צרה בסוף, המבנה של המברשת עוזר להגיע לריסים שעם רוב המברשות קשה להגיע אליהם. מבחינת האפקט שהמסקרה נותנת  היא יותר מאריכה ומפרידה מאשר נותנת נפח. צריך לעבוד עם המסקרה בצורה זהירה כדי שלא להדביק בטעות את הריסים. מבחינת העמידות אני מאוד מרוצה, היא מחזיקה מעמד מאוד יפה. באופן כללי היא נותנת אפקט יפה ואני מרוצה ממנה.




עד כאן להפעם, תודה לכל מי שנשארה איתי. מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית.
אז מה מסקרת הדגל שלכם? מכירות מסקרות מעולות? אשמח לשמוע עוד המלצות!

לא לשכוח לקפוץ להגיד שלום בסוף הפוסט.
לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי ב:

עמוד הפייסבוק שלי - לינק
עמוד הפייסבוק של הבלוג - לינק
 או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

ובאינסטגרם:
the_illusion_of_makeup

עד לפעם הבאה!

XOXO
מרינה


__________________________________________________________________

*התקבל לסקירה