עוד חודש עבר לו, אפילו שנה והגעינו לשנת 2016....

ברוכה הבאה לפוסט המועדפים הקצר ביותר בתולדות הבלוג! טוב, לא בתולדות..היו קצרים יותר אבל עדיין פוסט שהוא יחסית קצרצר. החודש אני מנסה המון מוצרים דנדשים ומגניבים אבל למרבה הצער איני יכולה עדיין לגבש דעה סופית לגביהם ולכן נשארתי עם רשימת מוצרים קצרצרה שאהבתי וכאלה שפחות....



אז בואו נתחיל!!





Anastasia Beverlu Hills - Contour kit: light






כל מי שראתה את סרטון הרכישות שלי מהבלאק פריידי ( עדיין לא ראית, כנסי לפה), ראתה שתפסתי את הקונטור קיט של אנסטסטיה מGLAMBOT.

 פלטת הקונטור החלומית שחלמתי עלייה תקופה ארוכה! אני חייבת לציין שהיא כל מה שחלמתי עלייה- לפחות גוון אחד שאני לא מפסיקה להשתמש בו! למען האמת זה הגוון היחיד שאני משתמשת בו ממנה, אני כל הזמן אומרת לעצמי שאנסה גם את כל שאר הגוונים אבל משום מה לא מגיעה לזה.

הגוון החלומי שאני מדברת עליו הוא גוון הקונטור או בשמו האמיתי FAWN. הגוון המושלם להצללות עבור בהירות עור, הוא אפרפר אבל לא יתר על המידה והכי חשוב הוא שאפשר לבנות אותו וקל לטישטוש. יש לי אוסף ברונזרים מאוד מאוד מכובד ופשוט נטשתי את כולם עבור הברוזנר הזה, אני מתה על המראה שהוא מעניק והוא באמת גוון הקונטור האמיתי שכל בחורה צריכה.

החיסרון היחיד לדעתי בפלטה הזו הוא שהפלטה מתלכלכת מאוד מהר. אריזת הפלטה שחורה ולכן כשאנו משתמשים בגווניים שיש זה מלכלכך את כל מה שמסביב ויש צורך כל הזמן לנקות את הפלטה ולוודא שהכל נקי וסבבה.

את הפלטה ניתן להשיג באתר beauty bay  או ניתן לצוד אותה באתר של GLAMOT






Lancome - HYDRA ZEN: Anti Stress Moistrueising Beauty Essence



המוצר הבא הוא מוצר שכולכם פגשתם בתקופה האחרונה וזה HYDRA ZEN* של LANCOME. כידוע לכן אני בעלת עור מעורב-שמן ורגיש. בכל 27 שנות חיי לא נתקלתי במצב שבו עור הפנים שלי הרגיש מיובש וצמא ללחות.

לומר בכנות החורף הזה גמר לי את עור הפנים והגעתי למצב שלא ידעתי מה לעשות ולכן התחלתי לחפש סירומים פוטנציאליים שיכולים לעזור לי כשהHYDRA ZEN הגיע אליי.

הייתי מאוד סקפטית בקשר למוצר הזה,  הוא סיקרן אותי מאוד ועל איך הוא ישתלב עם סוג העור שלי, ואני חייבת לציין שבמבחן התוצאה הוא עשה עבודה מעולה!

האריזה שלו היא אחת מהאריזות היותר מהממות שראיתי, בקבוק ורוד שקוף עם נוזל ג'לי . האריזה נראת יוקרתית ומאוד יפה ועבודת העיצוב מהממת לדעתי!

 הפורמולה של הסרום היא אחת מהפורמולת היותר מפתיעות, הנוזל ג'לי וכאשר הוא בה במגע עם היד הוא הופך לנוזלי כמו מים - לדעתי אחד הטריקים היותר מגניבים שנתקלתי בהם בעולם הטיפוח.

בכמה וכמה שבועות האחרונים אני משתמשת בו כל יום: בוקר ולילה לפני קרם הפנים של סבוקלם שלי. עור הפנים שלי שהיה יבש ומיובש קיבל את הלחות שלו חזרה וכל היובש שהיה לי בפנים יחסית נעלם והם חזרו למצבם הכמעט נורמלי ( עד כמה שהעור שלי יכול להיות נורמלי בחורף).  הלחות שסירום מעניק מרעננת ועושה באמת נפלאות לעור הפנים ואני ממש מרוצה ממנו!

בכמה שבועות האחרונות השתמשתי בסירום הזה יום יום  וההרגשה שהוא מעניק בהחלט אחת מהטובות יותר שפגשתי. אני ממש נהנת להשתמש בו ואני יכולה להגיד בוודאות שכשאני אסיים אותו אני לגמריי הולכת לרכוש לעצמי אחד חדש! אחד הדברים היותר מסרנים אותי הוא איך הוא ישתלב עם עור הפנים שלי בקיץ, ואני מחכה כבר שיגיע הקיץ כדי לראות אם ניתן יהיה להוסיף אותו לשגרת הטיפוח הקיצית שלי או שהוא מוצר חורפי בלבד.

 אחד החסרונות של המוצר הזה לדעתי הוא שהסירום מטפל באותו רגע ולא מבצע עבודת מניעה, זאת אומרת שבמידה ואפסיק להשתמש בו, עור הפנים שלי יתייבש מחדש לאחר יום יומיים.







Maybelline Fit Me Concealer






העבודה האינסופית ועומס היומיומי לוקחים מחיר כבד ואת המחיר הזה אפשר לראות על השקיות שמתחת לעיניים. ישנם ימים שבהם הכהויות שיש לי מתחת לעיניים הם יותר זורמות ויותר קלילות וישנם ימים שזה נראה פשוט רע.

כל ההתעסקות הזו עם האזור שמתחת לעיניים גרם לי לפתח אובססיה עם קונסילרים ולכן כשידיד שלי טס לגרמניה ביקשתי ממנו שיביא לי מתנה קטנה - MAYBELLINE FIT ME CONCEALER.

שם הקונסילר הזה הולך לפניו והוא נחשב כדיופ מושלם עבור הקונסילר האגדי של NARS, ולכן ידעתי שאני חייבת לנסות אותו.

בפועל לא לקח לו יותר מידי זמן כדי להפוך להיות אחד מהקונסילרים היותר אהובים עליי. הפורמולה שלו נוחה, קלילה וקלה לטישטוש.

 הגוון שלו לא מושלם לעור הפנים שלי ולכן הוא משמש אותי בתור קונסילר מתחת לעיניים בשילוב הקורקטור של בובי בראון שלי. אני אוהבת לקבע עם הקונסילר אבקה של MINERALZ שהוא בעל גוון בהיר ונותן הארה לאזור  ולכן הוא התאמה מושלמת לקונסילר הזה.

לקונסילר הזה יש שתי חסרונות מבחינתי:  החיסרון הבולט שלו הוא שכמו כל קונסילר אחר הוא חייב קיבוע של פודרה. החיסרון השני שלו הוא שלמרות הפודרה הוא עדיין נכנס לקמטוטים שמתחת לעיניים בשלב כולשהו במהלך היום. אני עדיין לא פגשתי קונסילר שלא נכנס ולקמטוטים ושאין צורך לקבע ולכן אני מוכנה לחיות עם החסרונות הללו והוא עדיין נחשב עבורי כמוצר מנצח!

ניתן להשיג באתר של feel uniq 






Lancome- HYDRA ZEN: Anti Stress Moisturising 


בהשקת מוצרי HYDRA ZEN הושק מוצר משלים לסרום המושלם וזוהי *מסכת סירום. המסכה יכולה לשמש גם כקרם לילה וגם כמסכת לילה שמזינה את העור ונותנת לו לחות ומעוררת אותו. 

אריזת המוצר מהממת ויפייפיה, צבע האריזה ורוד בהיר ורומנטי ונראת מאוד מאוד יוקרתית ומרשימה. הפורמולה של המסכה כמו הסירום שונה מהפורמולות הקיימות בשוק והיא במרקם ג'לי שנראה ממש מגניב לדעתי. כמו בסירום למסכה יש ניחוח ורדים עדין טיפונת מורגש שלא מפריע. 


למרות כל זאת, לצערי לא אהבתי אותו! שואלות למה?  פשוט לא התחברתי למוצר! לא משנה כמה ניסיתי, כמה רציתי לאהוב אותו, פשוט לא הצלחתי. המסכה מעניקה ממש הרבה לחות, עד כדי כך שזה היה יותר מידי עבור העור השומני שלי.

העור שלי לא אהב את התוצאה הסופית. לאחר כל שימוש במסכה העור שלי הרגיש לחותי יתר על המידה ופשוט לא זה לא היה זה. אני בטוחה שבנות בעלות עור יבש יאהבו את המוצר הזה, אבל לעור הפנים שלי הוא פשוט לא התאים. 







KIKO - Mascara Avec Brosse Extra Volume




חברות איפור רבות לא ניתן להשיג בארץ וקיקו למרבה הצער היא אחת מהם, אנחנו נוטות לצוד את המוצרים שלהם כשאנחנו בחו"ל או פשוט מסנג'רות אנשים שיביאו לנו אותם. לפני תקופה חברתי סשה טסה לחו"ל וכמכורת איפור טובה הביאה סל שלם של מתנות ודברים שביקשתי שהיא תקנה לי ( לינק לסרטון הול שעשיתי ).

אחד מהמוצרים שהיא הביאה לי זו המסקרה הזו של קיקו. המסקרה הזו מבטיחה לעשות נפח בריסים, ואתן יודעות שאני מתה על מסקרות שעושות נפח!!

המברשת של המסקרה ענקית (אבל אפשר לחיות עם זה ) וסינטתית לחלוטין בדיוק כמו שאני אוהבת ולכן הציפייה הראשונית שלי מהמסקרה הזו הייתה שהיא אכן תבצע את מה שהיא מבטיחה ותייצר לי נפח מטורף בריסים.

כגודל הציפייה כך גודל האכזבה, לא נפח ולא נעליים! המקסימום שהמסקרה הזו עושה היא מאריכה ומפרידה את הריסים. חיי המסקרה על הריס הוא גם נמוך, לאחר כמה שעות בודדות היא מתחילה להתפורר ולגרות את העין. הפורמולה של המסקרה יחסית יבשה ופחות נוחה לשימוש - בקיצור לא אהבתי!






OFRA - Havana Nights 






לא בא לי להיפרד בנימה שלילית ולכן בחרתי לסיים עם מוצר שאני לחלוטין אוהבת! וזהו השפתון הנוזלי של עופרה בגוון HAVANA NIGHTS- שיתוף הפעולה השני של קייתלין לייטס המהממת עם OFRA.

אני יודעת שחפרו על השפתון הזה בכל מקום אפשרי אבל זה רק בגלל שמגיע לו כל הייפ הזה. שפתונים נוזליים באופנה עכשיו ולכן לאט לאט אני מנסה כל פעם סוג שפתון נוזלי חדש מחברה חדשה ולא משנה כמה שפתונים אני מנסה עדיין לא הצלחתי למצוא שום דבר שיגבר על האהבה שלי לשפתונים הנוזליים של עופרה.

הם בעלי פורמולה נהדרת, נוחה - בעלי מגוון גוונים ענק והכי חשוב הם השפתונים אשר מחזיקים עלי יותר מעמד מכל שאר השפתונים שניסיתי.

החיסרון היחיד של השפתון הזה לדעתי הוא שכל םעם כשאני מניחה אותו המברשת מוציאה יותר מידי חומר ולכן אני צריכה לנגב ולהחזיר את החומר חזרה, זה לא חיסרון כזה קריטי ונוראי ואני מאמינה שעבור חלק מהבנות זה משהו שהן אוהבות. החיסרון לא מפריע לי לחרוש עליו ובהחלט מדובר בגוון מדהים!!

השפתון עדיין נמכר במחיר של 56 ש"ח בלבד והוא מהדורה מוגבלת, אז כל מי שעדיין לא שמה את ידייה עליה שתעשה זאת במהרה לפני שייגמר!

לרכישה באתר גילטי 






סווצים:









עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכם קריאה כיפית ונעימה! 
לכל הערה או הארה אתן יכולות להשיג אותי בעמוד הפייסבוק של הבלוג
 או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

סנאפ צ'ט:
marinamultach

אינסטוש: SIMPLYֹ_MARU


לכל מי שעדיין לא עוקבת אחרי ביוטיוב מזמינה אותה להירשם לערוץ - סרטון דנדש בכל יום ראשון! 

נתראה בפוסט הבא! 

XOXO

מרינה 





* התקבל לסקירה